If tomorrow was tolate would you said godbye to yesterday?

Godmorrgon&Godhjul!:D

idag när jag vakna fick jag 1 par tights och en grej man ska träna handleden till:) Vad fick ni?
Idag blire att fara till farmor å farfar med familj å mina 2 fastrar!:)

btw, så fick jag en kommentar jag ville svara på


sv:
Det här inlägget gjorde inte jag så jävla seriöst som du verkarha tagit det. Jag gjorde bilderna på ungefär 10 minuter för eftersom att det var dagen före julafton så skulle jag hinna med massa saker och så, så hade inte all tid i världen för att likna olika stilar för att du ska bli nöjd...

jag fattar väll själv att man inte är gangster osv om man har mjukis kläder och så, jag själv brukar ofta också ha det. men somsagt gjorde jag inte detta så noga..

Och om någon tagit illa upp av dethär så ber jag om ursäkt, men om ni inte tycker att det är en kul grej, behöver ni inte läsa häller. ni har ett eget val. min blogg är till för de som vill läsa den och som uppskattar det.

Tack å hej. hoppas du fick det svar du ville för att förstå.


Kommentarer
Postat av: eelinn

svar: läppstift,men tack:)

2010-12-24 @ 12:43:49
URL: http://elinlarssonkalla.blogg.se/
Postat av: matilda

haha saken är den att för det första, det är inte precis Emelie som har skapat stilarna? Det har dom gjort själv, och om hon ser på stilarna på det sättet så låt henne göra det? Det är ju för fan hennes uppfattning om det. Och om den som kommenterade tycker det är fel så kan den ju hålla det för sig själv, för vad gör det för nytta lixom? Det är Emelies blogg och hon bestämmer själv vad hon ska skriva och inte skriva, det är ju bara hennes uppfattning om det hela, elr hur? Och det är ingen som har tvingat den som kommenterade att läsa bloggen. btw, om det är så du tycker så kan du ju skriva vem du är och inte gömma dig bakom en dator? haha!:)

2010-12-24 @ 14:44:54
Postat av: klara

Så jävla rätt skrivet av dig matilda!

Håller fullstädigt med!

2010-12-24 @ 17:55:57
URL: http://knowyouwantme.blogg.se/
Postat av: malin

sv; tack så mycket, själv är jag dock inte nöjd med utseendet, men inget jag själv kan göra bättre, så jagar någon som vill hjälpa mig istället ^^

de kommer komma mer skämt, så gillar du de du läser, så följ mig :) lämna gärna kommentar på vad för sorts skämt du själv gillar :)

2010-12-24 @ 18:00:23
URL: http://skrattfeber.blogg.se/
Postat av: emelie

svar till matilda: tack matilda! bra skrivet:)

2010-12-24 @ 22:53:04
URL: http://knowyoulikeit.blogg.se/
Postat av: matilda

haha sötnosar:)

2010-12-27 @ 21:31:51
Postat av: Hanna

det är bara omoget och fegt att skriva sånt!

man kan ju se vem som skrivit de om man kollar ip:)

2010-12-28 @ 18:40:27
URL: http://kanskehhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0