The stars are holding you tonigth.

21 - allmänt om mitt liv (tankar)

mitt liv har varit uppdelat i som 3 delar..

Den första var när allt var bäst och livet lekte när jag gick på stöcksjö skolan och låg alla i min klass väldigt nära.
Min bästa vän hette agnes, hon är och kommer alltid vara som den storasystern jag aldrig fick. vi är fortfarande väldigt bra vänner men träffas inte lika ofta som förut, när vi sprang våran stig fram och tillbaka, eggade the sims2 och gjorde en egen ramsa av ord som bara vi fattade, kan den fortfarande. somsagt så bodde jag ju på stöcksjö och när jag var 9 ploppade min syster ut i denna värld och jag tyckte jag var världens lyckligaste!flyttade sedan till röbäck och kom närmare mina forbolls kompisar. i klass 6 blev min klass ennu tightare varandra och det blev ett sorgligt farväl när jag började på linneaskolan och de andra splittrades i olika klasser på TC.


I röbäck var allt super, men jag saknade tiden i stöcksjö, jag höll kontakten med Matilda Josefine Aron och Adam.s från klassen och såklart agnes. började även vara mycket med älskade johanna, fia, ellen, elin pudas, nathalie, maja och elin larsson. Tiderna var bra men jag slets mellan det gamla och det nya. tillslut var stöcksjö tiderna borta och höll knappt kontakten meed mina gamla vänner. jag å mina vänner hade ett underbart sommarlov med bad sol och mycket kul. sen började 7an och allt var jätte nervöst. men i skolan försökte jag verkligen mitt bästa och  hade höga krav på mej själv.


I 8.an förandrades min kompis krets lite,. jag har kontakt med de flesta och vill vara med alla. men tiden är kort och man kan ju inte äta kakan och ha den kvar, så att säga.. men nu är allt bra. har varit lite,.. vetinte men under sommarlovet förändrades jag lite. vet inte hur men något måste det ha varit..  men nu trivs jag och vill ha det så här. några förändringa och allt skulle varit perfekt. 

det var allt jag hade att säga. långtinnlägg, ingen pallade nog läsa.. men den som läste får en puss på kinden när vi ses:D 


slumpade bilder som vecker minnen från förut..















saknar allt endå..<3


Kommentarer
Postat av: agnes

vilken FRUKTANSVÄRD bild på mig hahahahah!



men nog orkar jag läsa allt! du läste ju mitt megasuperduper långa "om mitt liv"- inlägg haha! :)

2010-12-22 @ 01:53:45
URL: http://agnesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0