Do all the fun tomorrow and do the boring stuff today.

Slutade tidigt idag i skolan, vi hade stilbytar dag, Jag Jennie och Ines var fjortisar:) haha hann typ inte klä ut oss så mkt men lite blev det:) efterskolan stannade jag kvar och gjorde klart min tröja på slöjden (BILD KMR) nu ska jag plugga, eller renskriva ngn grej på skolan,sen blire städa:// rolig reflektions eftermiddag fast,..  ne.


såg iaf ut ungefär såhär fast me mke idomin då..



Det roliga var att jag och ines hade exakt likadana kläder, samma tröja,leggins,linne och skor!;D


Kommentarer
Postat av: amanda

varför her du för din mun med typ ett hjärta eller något ? haha ;)

2011-04-28 @ 20:32:20
URL: http://amandasundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0