I gonna make you wett.

Tänkte visa lite vad jag brukar ha för smink på mig (på vardagarna)
Glömde dock ta kort på ögonbryns pennan jag också brukar andvända menmen, ni överlever nog!

Till ansiktet:

Antingen så andvänder jag foundationen eller Mineralpudret, tipsar om mineralpudret som är från the bodyshop och är grymt bra!

Till Ögonen:

Mascaran är verkligen underbar! man får långa och särade fransar utan klumpar och man kan måla flera lager dessutom!

Till läpparna:

Båda läppstiften ser ungefär likadan ut på bilden men det svarta från maxfaktor är ljusare och "skimmrar" mer medan det silvriga från Viva la diva är mer färgstarkt och det är även det jag oftast andvänder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0