I woder how you sleep at night.

goodmorning peeps!
vaknade imorse av att min pappa flög in i rummet å skrek du måste vakna! jag ba: whuut
och sen när jag släpat mig upp ur sängen sa han bara hahah du måste gå ut med winston jag ska på jobbet....
hur värt var det pappa? hahah men vi gick iaf en lång promenad i skogen och hittade faktiskt kantareller! det var
typ mysigt, kanske något man borde göra om?;) så nu är jag typ utbildad skogsmulle som jag gick där i skogen men storstövlarna osminkad å kantareller i jackfickan och handen och en bajspåse i den andra... hahah oh god! ni som såg mig imorse (vilket knappt var en ända jävel) måste ha trott att jag var ett troll eller något haha!:)




emelie @ hardcore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0