What you sayin are you breaking up with me?

Halloder.
Ska strax kila iväg till fia och vi ska beställa nya piercingar igen! Fia jag natte å maja har förövrigt varit på stan idag och checkat in det nya HM som byggts här i det lilla som kallas centrum här i umeå, och om jag ska vara helt ärigt så gillade jag det gamla hm mkt bättre! det förra var dessutom större! aja, hittade en tröja somjag ska köpa när jag fått pengar igen så det ända som fick följa med i min väska hem idag var ett kod lås till skåpet..:)

......

Jaadu, ungefär såhärr mkt mat och MKE till har jag ätit i sommar.,.. ni anar inte hur tjock man blir på sommarn alltså! SHIET(a


Kommentarer
Postat av: Sanna !

jädrar vad du gjorde mej sötsugen, haha ! ;)

2011-09-02 @ 20:54:25
URL: http://sannabruhns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0