Hold on until its over.

Har helt glömt bort att jag lovat att visa hur jag lockat mitt hår, tack för att du kommenterade och påminde mig vem du nu är!;) ska fixa det till helgen trorja:)

två frågor jag även tänkte svar på:
ska du åka till norge nästa sommar?:)
Föresten , har hört att det är väldigt dyrt där men du köpte ganska mycket då du va i oslo va? :)

svar: nej jag ska inte till norge VAD JAG VET ÄN till nästa sommar, men skulle inte tacka nej till det iaf! kanske ska till norge nu i vinter på Cup med mitt kära lag, men är inte helt klart än. (HOPPAS!) och ja det är mycket dyrare i norge än i sverige och jag köpte mycket kläder osv när jag var där men hade ju med mig en snäll faster som betalade nästan allt, haha stackarn;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0