My feelings for you have allways been real.

Idag är det lov och jag klagar inte alls! dagen idag har varit grymt rolig med först tårtätande sedan uppträdde jag elin (samt massor me folk) på skolan å sjöng/spela låtar och sist vare betygs utdelning. gick väll helt okej för mig med betygen iaf..:) Men nu till det bästa. Efterskolan drog jag elin och fia till fyrklövern för att invänta william marström spetz samt hans crew samt randoms som vi som skulle hjälpa wille med hans sista inspelning utav "kims jul" som statister. GRYMT COOLT EFTERSOM ATT JAG ÄR ETT STORT WILLIAM FAN! jag dog lite heheh så snart är man då nästan kändis heheh:]

´Klippet då jag å mina vänner är med kommer visas på julafton och här är dagens avsnitt!

 


Kommentarer
Postat av: I D A W A L L B E R G

Ofta du bor i umeå? :D



det där är min bästavään!:D

2011-12-27 @ 12:22:43
URL: http://www.idjjaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0