Take your time dont be shy cover your eyes and make it work.

SHIT SÅ UNDERBART! hade 232 sidvisningar igår och 127 unika besökare! grymt!:)
fick en kommentar som jag dessutom tänkte svara på!:)

SVAR: Eftersom att min pappa förut jobbade mycket i danmark och flög därför flera gånger i veckan så blev han någonting som kallas för guld medlem. det innebär att ju mer man flyger desto mer rabatt får man. så när han hade samlat ihop massa rabbat saker så passade jag på att flyga tur och retur till norge så det blev alltså väldigt billigt. har för mig att det kostade 300 dit och 300 hem. så ca. 600 kr om jag inte minns helt fel. har ingen aning om det stämmer eller vad det  i vanliga fall hade kostat..:)


Kommentarer
Postat av: Linnea Matros

Din blogg är så himlahimla bra! :)

2011-12-23 @ 12:55:57
URL: http://linneamatros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0