Don`t be a drag, just be a queen.



(ngt slumpad / ful / skabb / sååå 2010 / (ursäkta mitt flummiga beteende. ))

hello babes;**
skrev inget igår, hade fullt upp, slutade skolan sent å sen när jag kom
hem vare bara att börja fixa sej till kvällens disco som faktiskt var rätt kul
för de peoples jag var med är så jävla awsome:] osvosv.

idag har jag iaf varit ¨på handbolls länsläger mellan 12 och 6, är trött som fan nu...
är ju i stugan för mormor fyller 70 bast imrn så ska sova här:)

hör av mej snarast! (där lät jag allt smart ;)  )


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fin du var på bilden,så ska du ju alltid ha!

2011-02-20 @ 01:56:28
Postat av: amanda grönlund

du ser typ ut som 20 på den bilden;o sjukt snygg!<3

2011-02-20 @ 09:26:06
URL: http://sweetlifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0