Jag tog upp han, tryckte han hårt mot mitt bröst.

SNÄLLA KAN NÅGON HJÄLPA MEJ MED EN SAK?
SKULLE ÄLSKA DEJ FÖREVIGT ISF!!!!

kolla, varje gång jag ska ladda upp en bild som har storeken större än 500kapas bilden när den kommer ut på bloggen...

såhär:


(jag lägger in bilden och väljer storlek 600.)



bild nr 1: (när den har "lagts ut" och publicerats så ser bilden ut som på bild nr1, alltså man ser inte hela bilden.)

bild nr 2: (samma bild i storlek 500, man ser hela bilden och inget har kapats.)






Den som hjälper mej FÅR EN FEEEEEEEEEEET LÄNK PÅ MIN BLOGG!:D


Kommentarer
Postat av: Fia

Sv.Jag hjälper dig lilla vän om du slutar mobba mig:((((

2011-02-24 @ 21:46:34
URL: http://femtonfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0