So i tell her, im at war with the love of my life.


fråga1: jag fyllde 13 år förra veckan torsdag hur gammal äru?

svar: jag är 14 år men fyller 15  den 2a oktober:)



Fråga2: fin blogg<3
1.Vilka bloggar läser du?
2.Gillar du kissie, kenza, foki och dessie?

svar: tack så mkt!:) jag brukar mest läsa mina kompisars bloggar, sedan läser
jag även: kattis testad, kissies (ibland),  och kenza.
Jag gillar kenza för hon är fin och gillar henne som person. förut läste jag fokis å gillade
henne starkt men inte längre, tkr hon är dryg..:)



Fråga3: ett förhållande eller vänner?:]

svar:
utan vänner skulle jag vara ingen. så vänner väljer jag nog,
har inget förhållande nu också så..:)



Fråga4: vilka är dina bästa kompisar? :]

svar:
jag har många bästavänner (fia,klara,maja,elin.p,elin.lk,mia,johanna,nathalie,emelie.r,amanda,hanna) och många till men min bästa vän heter ellen mattsson(L)


Fråga5: varför är du så jävla fin?
blondin eller brunett?
jag saknar dej:)<3

Svar:
jag tkr inte jag är fin.<3
blondiiin(a"
saknar dej med hanna<3



Fråga6eeehm, typ hur orkar du hålla igång bloggen?:]<3

Svar:
jag tkr det är kul att blogga och har gjort det sen 2009 trorja..
så det är en kul vardagsgrej för mej, men om man inte har lust tar jag
det lungt med bloggandet ett tag å börjar blogga när jag knr för det igen:)


Fråga7: varför är du världens finaste?<3

svar:
haha tkr jag inte alls att jag är:)



Fråga8hur många strulade du med på senaste discot? hörde att det var rätt så många..;P

svar: hahah vem har sagt det?:] det svarar jag inte på i bloggen, tyvär..<3


Fråga9: Sämsta/bästa skolan i umeå?
Bästa/sämsta ställer att åka till?
Pojkvän eller kille?
Varför är du så fin?
Bästavänner?

svar:
bästa skolan i umeå måste va TC, vill gå där.. sämsta vetjag faktiskt inte:]
Bästa stället att åka till måste vara kulturnatta! GRYMTKUL!<3 sämsta är nog fågelön FYFAN:s
är singel just nu..:)
är inte ´fin ju:D
har mååånga bäst vänner men min närmaste som jag kan utan och innan är ellen<3


Fråga10: vad brukar du göra på ett typ disco förutom att dansa?:]

svar:
jag brukar träffa folk, hoppa omkring som en galning och ha gryyymt kul!:]



Fråga11: när får jag vara med dig igen kära vän ? :D

svar:
agnes,du får va med mej på söndag, right?:D



Fråga12: Hallå!:)
det blir en rätt "otippad" fråga..vilken musik gillar du mest?:)

svar: hejj:) jag gillar ganska blandad musik men lyssnar ofta
på musik med mkt bas i, som brukar spelas på discon tex.
och så gillar jag även eminem också:D
men några favoriter är väll :

R.I.O. – Hot Girl - Video Edit 
LMFAO – I Am Not A Whore
Eminem – 'Till I Collapse
Rebound! – Hurricane
Bruno Mars – Grenade
Flo Rida – Roll - Feat. Sean Kingston Explicit Album Version



Fråga13: berätta 3 saker om dej själv?:D

svar:
okej...
1: jag vart 3 månader född förtidigt så skulle egentligen va 97a..
2:jag gillar att plannera, tex. när jag går hem från skolan brukar jag
bestämma vad jag ska göra först när jag kmr hem tex. först äta 1 frukt
sen gå te stampe, sen dator osv. haha:)
3: jag älskar tacos och kan äta huuuuur mkt som helst utav det:DFråga14: favorit plagg?(a)

svar: mitt favorit plagg är nog (svår fråga:D) men det är nog de här 2:


 



älskar halsduken, den är grymt mysig!:]
och tröjan är skön, bara lite förstor i urringningen och på baksidan men whatever:D


Kommentarer
Postat av: Hanna

diss på alla dina "bästavänner"

2011-02-04 @ 17:59:03
URL: http://kanskehhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0