Dag 03 – 10 sanningar om dig själv

1. jag älskar sommaren, allt blir bra och jag är alltid glad.

2. jag har fobi för handukar,urtvättade kläder,strumpor,när folk biter på kläder, disktrasor.

3. jag älskar att sjunga, men gör det bara när jag är ensam.

4. är gryyyymt lättskrämd å lättlurad.

5. får lätt dåligt samvete för småskit saker.

6. är en nattmänniska

7. gillar att diska för hand.

9.älskar att köpa något nytt

10. hoppade just över nummer 8:]]



faceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee men jag bjuu



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lier!! Du sjunger ständigt!!!Spelar ingen roll att din mamma blir tokig av allt ljud du utsöndrar resten stämmer Kram M

2011-01-14 @ 17:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0