I don`t have mutch money, but this is the best i can do.

hellu är hemma från GOTHIA nu, det suger! vill åka tillbaka nu på studs!
saknar det så mycket! det är nog de roligaste jag gjort i mitt liv, ärligt!
vi spelade matcher, gick på liseberg (JAG ÅKTE ATMOSFEAR, JAG DOG ÄR SÅ JÄVLA HÖJDRÄDD) gick på stan(fick me mig ett linne från cubus hem) och gothia discot (DET ÄGDE)  allt var så jävla kul!
Dock lånade jag mammas dåliga kamera så det blev knappt några bilder...:(

Mrn invigningen var också så jävla grym! Eric saade molly sanden och andreas Wijk var där!;o:]



Kommentarer
Postat av: Linnéa Hamrén

den svarta är köpt på gina tricot och den rostfärgade är köpt på rut m.fl !:)

2011-07-24 @ 17:24:30
URL: http://hhamren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0