I laying waiting in the dark.

Nu är jag femton år och det börjar närma sig gymnasiet snart. jag har länge vetat vad jag skulle tycka vara roligt att gå för gymnasie men nu i slutet har jag tvekat lite. Förra veckan var vi dock på besöks dag och fick åka och kolla på olika komunala gymnasium jag kollade på Draggen stylist&spa sedan midgård Media.
Jag var såld. Jag måste måste måste komma in på media. det är det jag har velat helatiden och när jag var där känndes et så jävla självklart. media skulle passa mig perfekt jag kände mig hemma där. Så nu mina damer och herrar får vi hoppas på det!

Hur som helst när jag var där så visade läraren massor med portfoljo bilder som tidigare elever hade tagit och dom var grymt bra! så fick massvist med inspiritation när jag såg dom så strax ska jag nog ta en foto runda och lägga upp lite här på bloggen.

Tills vidare får ni 3 skabbiga bilder jag har tagit under den senaste "blogg fria" tiden.

 
bra jobbat för dom som orka läsa!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0