Its about time.

                        del 2

vad skulle du kunna äta hela livet ut?
Vad spyr du av för mat?
vilken är din favoritprodukt i sminkväskan?
Vad drömmer du i hemlighet om att bli i framtiden?

svar:
det jag skulle kunna äta livet ut är nog någonting som jag gillar att äta och ärligt så blir jag aldrig less på grillad kyckling och cousecouse sallad så det skulle jag kunna äta livet ut!

jag spyr av silviakaka,passions frukt,korvstroganof,tortillini, pyttipanna och chokladpudding! euw inte gott alls!:)

för tillfället är det nog min foundation, eftersom att jag valde att satsa på en lite dyrare variant och jävlar vilken skillnad! den är helt rätt färg "reparerar" huden och i love it!

shit, svår fråga! men jag skulle vilja bli asgrym på att sjunga och typ mitt drömyrke måste nog vara jornalist och få fota på någon rolig tidning asså inte typ VK eller ngt sådant och vara bra på det! haha förlåt för lite lame svar;D



Insprations källor?
Dröm yrke?
Varför gillar du norskar så mkt? :)

svar:
mina inspirations källor kommer ofta från bloggar,tidningar,bilder från bla. weheartit.com.

drömyrke har jag funderat mycket på men jornalist typ. fast det bästa hade ju varit att få jobba i norge någonstans där. det är nog det jag helst vill:)

jag har gjort det sedan jag var typ 8, eftersom att min faster dessutom jobbar i norge så brukade hon snacka lite norska med mig ibland och jag tyckte det lät så kul och när jag blev äldre insåg jag också att typ alla norskar är fettsnygga och att dom fortf pratar grymt sött och typ alltid är glada! gaah:]


Är du tsm med någon nu?:)
Hur lång är du?:)



svar: nej det är jag inte. jag är grymt kort, är 153,3 (a

 

Hur gör du för att fixa ditt hår när du lockar det?

svar:
jag kan visa i ett annat inlägg någon gång:)

 

hur mycket snygghet kan få plats i en så liten emelie?
kan du klippa av lite av ditt hår och skänka de till mig?
har du funderat nått på att färga håret mörkt igen eller klippa det till kortare? (don't do it!)


svar:
haha inte mycket!:)

sorrysorry agnes, du har ju redan fint hår!:)

Funderat har jag ju gjort men det blir nog inte av iaf inte med brunt för det sliter så mycket, men funderar fortfarande på att klippa håret typ 2decimeter..

 

har du gjort ngt olagligt ( isf vad ) ? :P

skulle du kunna tänka dig att färga ditt hår rött?


svar:
vad menar du med olagligt?(a

jag tycker det är fint men tror dock inte det skulle vara så fint på mig så nej tror inte det:)

 

Varför hatar du mig så mycket?:(

svar:
jadu, det är ju lite svårt att veta när du kommenterar anonymt.. men jag tror jag vet vem du är och om du nu så gärna vill veta så kan du ju ta upp det när vi ses i verkligheten. (om du nu är den jag tror)

vad är topshop och weekday för affär?:d
svar:
det är asgrymma klädaffärer! som tyvär inte finns i umä;(


Var det med en pistol dom tog hål i naveln med?:)
svar:
jag tror det, var typ för rädd för att titta haha men någon slags pistol vare nog ja:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0