För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag.

Har haft en sjuuuuk dag idag! men bloggar för att  emelier inte ska klaga... Kom hem från skolan och var utre låst i kylan så fick cykla till mammas jopbb för att hämta nyckeln, känslan när jag kom innaför dörren till huset igen var fan obeskrivligt härlig! Satte mig och plinka lite på min käre vän keyboarden och lagade lite middag till mig själv i min ensamhet, sen träning som gick åt helvetet haha fattadeingenting typ... OCH NOW IM HOME AGAIN. skönt!

ni som orkat läsa allt får en puss i pannan:]


saknar min mia som förövrigt kommer hem idag! jippie!!


Kommentarer
Postat av: johannaa

YAY puss i pannan för moi!:D:D♥

2011-10-19 @ 22:28:04
URL: http://johannavikstrom.blogg.se/
Postat av: Miaa:]

men gullbarn, har saknat dig med!

2011-10-20 @ 21:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0