Fråge stunden del 1!

 

- Emelie, vars tog du hål i naveln? Vilken studio?:]]]

svar: Jag tog hål på Nail and skin care och dom var riktigt bra där! man kände att det skulle gå bra bara man kom in för det är ett fint och fräscht ställe och personalen är jätte bra och trevlig, så om du ska ta så rekommenderas det stället utav mig! det ligger nästan bredvid caffèt Mekka och det kostar 600:- .



1. Varför är du så snygg din jävel..?
2. Vet du varför Johanna Vikström är så jävla grym för?
3. Hoppas du vet om att du är en del utav min värld snuttan!♥

svar:  1.
jag tycker inte att jag är det!:) 
           2. hon är född underbar och dör också sådan;)
           3.detsamma plutt du suger på frågor;)




- vars ska du praoa?
 - vad ska du gå för linje på gymnasiet och vilken skola?

Svar: jag praoade på stöcksjö skolan i klass 4, jag gick på stöcksjö skolan från dagis upp till sexan och jag älskade den så tyckte det var grymt kul att komma tilbaka.
Jag har inte bestämmt mig helt men jag vill gå media inriktning på formodligen foto och film, vill helst gå på draggen men finns inte många media klasser där så det blir nog midgård för mig om jag inte hinner ångra mig!:)




vars brukar du beställa dina kläder ifrån ( om du beställer)

Hur mycket får du i månadspeng?

¨Har du dåligt eller bra självförtroende dvs utseende osv..

Vars ska du praoa?:P

Ska du utomlands nånting ? Och isf var?

favoritprogram ?

Tycker du att det är viktigt att sminka dig varje dag , då du ska gå till skolan m.m?


svar: Jag beställer nästan aldrig kläder från internett bara om butiken inte ´finns i umeå och det är någonting jag verkligen vill ha, så det varierar väll:)

Jag får mellan 400-500kr i månaden beroende på hur mycket jag hjälpt till hemma och sånt.

Har faktiskt ur kasst självförtroende när det gäller mitt utseende. Jag har massor utav komplex för hur jag ser ut.
Jag praoade på stöcksjöskolan i klass 4 med min föredetta lärare.

Om du menar serier så är det heltklart Desperate housewifes! älskar det, annars ser jag inte mycket på tv, tittar hellre på film eller sitter framför datorn..:)

Viktigt och viktigt tycker jag inte, jag själv brukar vilja ha smink för hatar att känna mig skabb! men visst kan jag gå osminkad till ica,en kompis och skolan ibland också. Jag ser upp till folk som står för sitt utseende och går osminkad helt obrydd utan att säga typ: -ååh fyfan vad skabb jag är har inget smink.. osv. det är fränt!:D



favoritaffär?:)
favoritstad?:)
heh,suger på att komma på..

svar: min favorit affär som ligger här i umeå är nog bikbok, tycker dom har mycket snyggt där, annars gillar jag weekday och topshop osv.:) favoritstad är helt klart oslo! men i sverige är det göteborg, för det påminner mig så mycket om norge och det är så mysigt där:]





svarar på resten av frågorna imorgon!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är topshop och weekday för affär?:d

2011-10-31 @ 17:50:41
Postat av: <3

Var det med en pistol dom tog med?:)

2011-10-31 @ 20:25:26
URL: http://sophiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0