Everyday i see my dream.

Shiet! fick värsta inspiration till att göra om i mitt rum, å vad kul det hade varit ska gulla lite med mammut och papput! Hade tänkt mig ett rum med vita väggar och mycket lampor och ljusslingor en stor säng med ett snyggt svart överkast, en feeeeet fotovägg på allt jag älskar och tycker om och med en såndär vägg text eller vad det heter, hade varit så nice. Klickade runt lite på internettt och hittade lite bilder som inspiration..


                                                                                  



Kommentarer
Postat av: jenniebus

alltså ofta du kallar dina föräldrar mammut och papput?! :O

det gör ju jag med hahahahahahahahaha :]

2011-10-17 @ 22:03:58
URL: http://hellyeahbitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0