I can kiss away the pain.

sjuuk morgon jag haft idag alltså! Kan berätta hur den börjar.
Jag vaknar kl 08.30 av paniiiik! har försovit mig 1½ timme!
slänger mig upp klär på mig och gör frukost till mig och syrran, sminkar mig plattar håret.
sen när jag ska fara  och lämna syrran på skolan (förskoleklass) så var jag tvungen att släppa ut winston en stund för att han skulle kissa så jag ber tilde hålla koll på honom eftersom hon redan är klar medan jag sätter på mig skorna. när jag kommer ut sitter tilde och gungar och winston är försvunnen och tilde ser ut som ett frågetecken. jag får panik eftersom att vi redan är sena och springer omkring och letar på grannens gård. men ingen winston. efter ett tag kommer jacob (tha hero) och med sig har han winston! så jag släpper in han och slänger upp tilde på paket hålleren för att cykla oss vidare till våra skolor..

när jag kom fram var jag helt slut! haha



åt en mysig middag med la familla.


Kommentarer
Postat av: nathalie

asså emelie grymt fin du var på bilden!:] <3

2011-09-06 @ 19:05:02
Postat av: Elin

haha vet, tack tack ska hälsa det:D <3

2011-09-06 @ 19:31:39
URL: http://satanigataan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0