Your heels is so high that you can`t even have a good time.

Imorgon är det späckfullt schema för mig kan jag lova!

Först ska jag och Natte (tha-elevskydds ombud aka eso kids) följa med pluttarna från 7an till fidodalen(SKOGEN MED ANDRA ORD) det som är bra med det är att vi slipper skoljoggen och slutar kl2(!) så dirrmode efter det ska vi dra chillen på stan, sen pluggapluggaplugga till NOprovet och sist vid 7 till halv 9 handboll..


ignorera att min näsa såg ut som giant big black nose från en apa eller ngt liknande..

Kommentarer
Postat av: johannis

SV; men du ska veta att ja gör de okok, va med mig i veckan, om du hinner.<3

2011-09-14 @ 14:23:01
URL: http://johannavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0