I heard that your dreams came true.

Dag nummer 1 av skoldagar avklarad. Känns väll skönt att det inte är långt kvar tills man går ur skiten och får börja om på nytt! Är verkligen less på min skola +  våran purkna klass (felåt om någon från klassen läser min blogg men ni måste endå erkänna att våran sammanhållning suger..) Idag ska man ju få veta hur man ligger till i gymnasievalet och vilka chanser man har att komma in på den skola/inriktning man har valt och såklart så funkar inte min inloggning så jag är olyckligt ovetande ännu. Vill verkligen komma in på media, känns som att det kommer vara något för mig trill 110%! Men nu kan jag inte göra annat än att hoppas att mina betyg räcker till!
2 gifar från idaaag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0