she can fuck you good but i can fuck you betta.



Har kommit på en sak..
Man har som olika perioder i livet som kommer och går lite som den vill, lite nu och då. Det jag snackar om är en fin och ful-period. Alltså vissa gånger fixar man sig på endå rätt hyfsat snabb tid och ögonfransarna blir särade och långa på bara några drag med mascaran, foundationen är precis rätt färg och lägger sig helt utan fläckar och håret är fint fastän man bara har borstat igenom det, ja man känner sig fin helt enkelt! Och sen finns det en ful-period som kommer när det som minst passar sig. Ögonfransarna blir klumpiga och tjocka, håret ser ut som ett flottigt fågelbo och man hittar aldrig några kläder att ha som man känner sig nöjd med! En sådan period är jag inne i just nu och jar varit det i typ sådär 2-3 veckor. Hur länge jag än sminkar mig och hur noga jag än är med allt så blir det inte bra! så fruktansvärt irriterande!



Kommentarer
Postat av: Samlag

Hon kan knulla dig bra men jag kan knulla dig bättre!

2012-04-18 @ 20:12:56
Postat av: Jonkiponki

Du kan fan aldrig ha en ful-period kvinna! Men så sant som du säger, hatar när de blir så....

2012-04-18 @ 20:53:24
Postat av: Emelie

Håller med dig:( blä de suger

Föresten heter jag erantatalo på gifyooo;)

2012-04-18 @ 20:56:01
URL: http://erantatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0