This is gonna be a good life.

NU börjar jag blogga igen, har en del inlägg på lager som bara väntar på att få komma ut på bloggen..
så tänkte börja med ett inlägg med lite bilder från den otroligt roliga helgen i sundsvall med laget! Matcherna gick bra och vi kom till A-kvartsfinal men längre än så räckte det inte till, lite surt eftersom att vi åkte ut med bara 2mål under och jag vet att man inte ska skylla på dommarna men dom dommarna var fan inte bra! haha är endå nöjd efter en sjukt mysig och lyckad helg!










De korten som är på vårat lag står Frida för, hon var skadad så jag la min kamera i hennes händer
så att vi skulle få lite bilder på laget iallafall! Jag är nr 11 hur som helst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0