But you're long gone & moved on.

GUUD VAD JAG SAKNAR MIN NAVELPIERCING!
Blir rent utav deprimerad nu när alla verkar ta och så sitter jag här med ett halvt igenvuxet hål och massa piercings i en burk som ligger där och blir dammiga! ursch vad ful och äcklig man kommer känna sig beatch 2012 när alla smala långa snygga brudar med gymkort kommer sen kommer jag ba tjena... fuck, aja får satsa på ett gymkort och ny piercing till beatch 2013 istället!:)
Nu tycker jag vi tar en tyst minut för mitt hål...
(enda bilderna jag hade, förlåt för kvallan+storlek..)

Kommentarer
Postat av: ThaManiac

Har du opererat bort blindtarmen? Eller är bara nåt fel med bilden?

2012-04-18 @ 22:30:23
Postat av: Amanda

Emelie jag vet den känslan.. jag har gått igenom samma sak. Vi tar oss igenom detta! Det är alltid tufft att förlora sin älskade navelpiercing:(

2012-04-20 @ 23:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0