Find out what we're made of, When we are called to help our friends in need

IM SORRY FOR THE THIGS THAT I DIDN`T SAID.

Fick en onödig kommentar i inlägg (länkad på texten där uppe) som jag tänker överbevisa..

Synd du hade fel! Tar somsagt nästan alla mina rubriker från låttexter och det kan du se på bilden nedan.

SVAR:
Kan ju bara säga att du ska sluta kommentera saker som du inte vet. Väx upp förfan, jag är varken dum eller en subba. Man kallar inte folk för subba om man inte har en jävligt bra anledning till det, och om du nu är tvungen att göra det kan du väll stå upp för din åsikt och säga det aniskte mot ansikte istället! Fruktansvärt irriterande måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: köö

Men är du helt jävla slut i huvudet?

"Im sorry for the thigs that i didn`t said"



För det första, när man skriver "I" i engelska språket skriver man med storbokstav. Du skrev "thigs" inte "things".



Man behöver inte använda ordet "that".



Du skrev "said", det är en grammatisk katastrof.

Så med andra ord var det jag skrev helt grammatiskt rätt, perfekt stavat.



Spela inte Allan Ballan. Du suger.

2012-04-23 @ 18:22:17
Postat av: johannaaa

men shit, köö.. vem fan tror du bryr sig om rubrikstexten? det är själva blogginlägget som man läser, orka lägga ner sån stor tid att leta vartenda litet jävla grammatiskt fel i nån lyrics som emelie själv inte skrivit. hon har bara tagit den som den fanns, end of story. btw jävligt feg att kalla någon subba, du nämner knappt vem du själv är, vilket jag själv tycker är de minsta man kan göra om man anklagar någon. ge upp jävla tönt, du kan inte vinna dehär. emelie har fler som backar upp henne än du. så sluta nu, tack för mig.

BTW EMELIE, skit i den jävla sopan, du vet bäst själv älskling<3

2012-04-23 @ 18:53:03
Postat av: idiothoror

Bara för att Emelie är så jävla kass på att argumentera måste du komma och försöka "backa" henne. Emelie startade ett argument genom att säga att jag hade fel, jag motbevisade henne och då är jag töntig osv. Fyfan vilken jävla dubbelmoral ni har.



Jag hoppas ni båda förstår att ni är fula, äckliga dumma fruntimmer som är mainstream. Kom fan inte och tro att ni är något, ni är värdelösa individer som ingen tycker om.



Ni säger också att jag ska ge upp för att jag fortsätter argumentera, men ändå "vinner" den där fula idioten. Tänk till lite innan ni skriver så slipper ni mig.



Jag känner inte er, varför skulle jag behöva "ta det face to face"? Det är simpelt att skriva här, du kan inte utveckla dig mer i det verkliga livet ändå.



Jag hoppas verkligen att ni förstog det jag skrev. Om ni inte gjorde det, hämta era kåta morsor.



Tack för mig, sug kuk.

2012-04-23 @ 19:43:35
Postat av: emelie öhgren

svar till köö: Jag skiter väll förfan i om det är gramatiskt rätt eller fel jag skriver som låttexten thats it och om det är rätt eller inte skiter jag i och ja du kanske har rätt i att det var gramatiskt fel men jag har aldrig påstått att det ska vara det heller eller hur? det ända jag har sagt är att jag skriver som i låten. seriöst skaffa ett liv istället för att kommentera på folks bloggar som du inte ens känner och dra för fan inte in min morsa i det här heller.. Skulle inte förvåna mig om du är någon liten p12a som gömmer dej bakom skärmen bara för att du inte har något bättre för dej. pusspuss ha ett bra liv;*

2012-04-23 @ 21:33:40
URL: http://knowyoulikeit.blogg.se/
Postat av: emelie öhgren

och föresten du fattar väll att jag skulle skriva things och inte thigs så dum är jag fan inte.

2012-04-23 @ 21:34:23
URL: http://knowyoulikeit.blogg.se/
Postat av: eweg

Hur kan du då påstå att jag har fel? Ifall jag vore 12år skulle det vara pinsamt för dig att vara så dålig på engelska att en 12 åring ska behöva komma in och rätta dig. Fy skämms.

2012-04-23 @ 21:41:31
Postat av: asfdjp

Undra vem det är som skriver

2012-04-24 @ 16:44:12
Postat av: yö

din mamma

2012-04-24 @ 20:22:11
Postat av: emelie öhgren

Jaa, vad är det med min mamma?

2012-04-24 @ 20:44:08
URL: http://knowyoulikeit.blogg.se/
Postat av: Klara

Hahahahahahahaha Gud tror jag skrattat ihjäl mig åt idioter som den personen som skrev så!! Hahaha roligt liv.. Emelie bry dig inte;) hahahah ojojoj...

2012-04-25 @ 22:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0