följer strömmen som forsar runt alla bloggar....

 
 
 

Visste du...

Att jag vill ha - Choklad 

Att min senaste kyss - asdfghjklöä'

Att jag lyssnar mest på - jag lyssnar självklart mest på min älsklingspojke bieber, men även en heldel Daughter, Trevor Hall och Miss Li.

Att jag inte gillar - falska människor, Handdukar, passionsfrukt och att bli skrämd.

Att jag gillar att - vara med mina underbara vänner, träna och titta på favvoserien Desperate housewives!

 


Att jag hatar att - Plugga, vakna av väckarklockan, frysa och dansa.

Att min mobiltelefon är - en stor del av mitt sociala liv hihih


Att kärlek är - sämst.

Att när jag vaknar på morgonen - Kollar jag alltid instagram innan jag förhoppningsvist pallrar mig upp.. 

Att innan jag går och lägger mig - ser jag alltid Desperate Housewives

Att idag - Har jag hängt sex underbara bruds och nästan köpt ett par goggles hehehehe. ska köpe dem imrn(a

 



Att i morgon kommer jag - Köpa goggles och bowla med max o tim.

Att jag hoppas - att jag blir justins OLLG på hans konsert hihihihi<3<3

 

Vem kramade dig senast? - Mormor

Vem pussade dig senast? - Min vovve

Vem ringde dig senast? - Mormor

Vem ringde du senast? - Nathalie

Vem var hemma hos dig senast? - Fia och Nathalie

Vem var du hemma hos senast? - Stugan typ..

Har du pratat med någon idag? - jaaa antagligen hahah

Har du gråtit idag? - nejjö

Har du skrattat idag? - Jaåå

Jag:

Är singel? Aaaa

Svär ofta? Vne, kanske

Sjunger i duschen? sjunger helatiiin 

Skrattar åt dina egna skämt? haha givet;)

Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Njaa, är för att man ska vara nöjd med sig själv som man är, men lite lockande äre väll att göra ngn små sjustering om det nu var så..

Har haft svart hår? Jag har haft vääldigt mörkbrunt 2ggr så alla trodde det var svart så, typja.

 Har du:  piercingar? Töjning i vänster öra och har haft i naveln och ska även ta ett nytt igen snart..

Syskon? en lillsyrra på 7somrar som heter Tilde

Jobb? Nej, men har kirrat sommarjobb på skocentrum tills sommar 2013 heheh om de nu räknas..

För många vänner? Kan man väll inte ha?

Färgat håret? ja det har jag, många gånger, har ju blondt som naturlig hårfärg.

Bra självförtroende? Njaa, inge vidare hörru

Sagt "jag älskar dig" till någon och menat det? ja det har jag

Varit kär? jaop

Gjort något olagligt? haha jaa

Somnat i skolan?  heeeh. ja

Brutit ett ben? faktiskt inte (?!)

Tappat bort mig i min hemstad? Händer helatiden!

Sett en fallande stjärna och önskat? jaa, fränt ju.


Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? jaa

En hemlighet som ingen annan vet? Kanske det, vetinte kom inte på ngn spc nu

Sovit en hel dag? lite halvt ja

Blivit generad inför folk? jaa haha

Blivit kallad player? nej det tror jag inte, inget jag vet om iaf!

Vad Längtar du till mest just nu? tills jag drar till borgafjäll med mina favorit tjejor och framför allt jb konserten som det nu endast är 117 dagar kvar tills!!!!!

Ska du göra i sommar? vara med massa personer, fara till frankrike (taizé igen) bada sola grilla och ha en jävla massa kul hoppas jag på! Har även en förhoppning att få fara till Peace and love men får se om päronen ger med sig..

 
Ska du göra i helgen/veckan? vara med mina vänner antar jag:)


Har du för kläder på dig? Svarta jeans och en munk huvtröja utan ärmar

Gjorde du igår? var i stugan, var ute och såg film å snacka med fis och natte

Åt du senast? Tacos

Har du för mobil? iphone 4

Vad köpte du senast? En stor latte på waynes mmmh<3<3<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0