I had a dream.

/Tröja 249kr- Bikbok/ Byxor 399kr - Rutm.fl/ Halsband 2 för 1 (199kr) - Bikbok/
/Trosor ingick i köpet - Bikbok/
 
/Färgbomb 207kr - Horizont/ Lipsmacker 25kr - Kicks/
 
På bilderna ovan har ni sätt mina personliga köp jag införskaffade idag. Det sved lite i plånboken eftersom att jag även köpte de sista julklapparna samt fika. haha men allt var verkligen värt det eftersom att mina läppar behöver läppsyl, mitt hår behöver få tillskott när det gäller färgen och jag behövde en nyårs outfit (svart linne+första halsbandet) och mina lågmidjes jeans har 2 hål just bredvid Fifi vilket inte är bra så heltklart värt! heheh:)
 

Kommentarer
Postat av: ingrid larsson

Snygga saker du inhandlat,Du kommer att bli så snygg!

Svar: haha tack!:)
Emelie Öhgren

2012-12-21 @ 19:04:09
Postat av: Fia

Instämmer med ingrid!

Svar: hahah grandmaaah powaaah
Emelie Öhgren

2012-12-21 @ 22:30:19
URL: http://followrivers.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0