Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt.

/Huvva bild från nu , osminkad i handbollströjan , no comments../
 
Är nyss hemkommen från en trevlig kväll hemma hos Valle med flera andra nice personer. Vi såg en världelös film som vi fattade nada av och plumsadejävel i snö haha. Kvällen avslutades iaf perfekt med lite strips och dip på MAX i väntan på bussen. mmhm inte dåligt kvällsfika! eller jo dåligt, men satans gott! Nu har jag gjort iordning en kopp te somjag ska försöka lindra mitt förbannade halsont med. NUVETNI.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Olofsson

häääng med och träna imorgon jaaao

Svar: smsa miiiig nu, klart ja e på<3
Emelie Öhgren

2012-12-02 @ 11:18:12
URL: http://olofssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0