trodde att jag kände dig men du var en annan.

Dagens bekännelse....
Tumblr_mft5canet21qjrejho1_500_large
Fyfan, sökte på "goodlooking guy" på weheartit (i brist på annat att göra^^) och denna bild dök upp?!
Fyfan så vidrigt,(typ sådama som delar ut godis till barn och är äckliga å noppiga och läskiga ) är fruktansvärt rädd för sådanadär huvuden, nu hade dock inte huvudet en matchande kropp vilket gör den en aning mindre skräckinjagande. MEN ÄNDÅ?! föväntade mig att få se fina bilder på fina människor sen kommer en mardröms bild upp. vafaaaan. hahahahah jaa nu vet ni en av mina sjuka fobier, dont judge me.
 
 
 
Btw. många tycker det är kul att jag är rädd för sånna så har ett flertal gånger blivit jagad av otäcka maskerade figurer. Bla. i frankrike av en sånhär apa, sedan samma apa en gång i sverige USCH
hahaha ååh ursch blä huvva tvi

Kommentarer
Postat av: Fia

hahhaa åh så kul<3

Svar: Nee inte kul alls ju:( dummmmmmm:(
Emelie Öhgren

2012-12-30 @ 00:31:26
URL: http://followrivers.blo.gg
Postat av: Nathalie

Hahaha när du kom springandes fram bakom dedär tältet, så jävla kul! Btw kan hålla med dej om att på den där bilden såg den läskig ut:((

Svar: hahah nee var fruktansvärt!!:(( jaa där ser du, förstår du varför dom är hemska?!?!:(((
Emelie Öhgren

2012-12-30 @ 00:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0