I want us to be togheter and if you feel it to tell me no one would treath you better.




Nu har jag bestämt mig.
jag har i hela mitt liv velat kunna spela gitarr men har alltid haft problem med att ta
akorden för att jag har så korta fingrar så jag har alltid gett upp direkt. Men nu
jävlar ska jag lära mig When i held ya på gitarr bara för att låten är så jävla bra
och att det låter fucked up om man bara spelar på keyboard osv.  Så nu jävlars
bananer ska jag rocka (eller ja försöka spela) och nu ska jagh inte ge upp!

Hahah guuud! wish me good luck! det lär behövas!

Kommentarer
Postat av: † I D A W A L L B E R G

den är lätt när du väl lär dig den!:)<3 jag trodde inte heller jag skulle lära mig spela men jag har gjort det nu tillslut!:D<3

2012-02-10 @ 04:09:44
URL: http://www.idjjaa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0