Lay down your money and you play your part, everybody`s got a hungry heart.

Okej, nu skriver säkert 99% utav alla bloggare - "idag är det allahjärtans dag". och nu tar jag del utav de 99% jag med, eftersom att jag även hör till den trasgiska mängden som skriver facebook statusar som brukar låta ungefär så här: - är foreveralone på allahjärtans dag, får tillbringa dagen ensam med mitt kylskåp, buhuuu:( (osvosv. (inte för att jag har skrivit någon status men det stämmer jävligt bra in på hur jag ser det hela) Men Jag tycker också att det är jävligt trist att inte ha någon att pussa på och ge gelèhjärtan till (haha) och hade mer än gärna haft det. Men egentligen så spelar det ju ingen roll eftersom att man fortfarande har folk man tycker om, så fuck relationships och bry er om era kära föräldrar och vänner.
YOU ARE SINGLE AND FREE LIVE YOUR LIFE osvosv.



Fast ååh vill trots allt ha någon att ge gelehjärtan till..:]
Tumblr_lzdjgffrhu1qg0gmqo1_500_large
420759_2442456515654_1679077283_1587564_44824468_n_largeTumblr_lz7jrwqxf71qjifsko1_500_largeTumblr_lzbo40pgux1qjv05fo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0