Whatever you want shawty i give it to you.


                                                 
                                                Tjenare kexen står ni här och smular?;););)

Inleder inlägget med en oerhört gammal men go raggnings replik.
Idag är det den 20de Februari vilket inebär 2 saker. Nummer 1, Mormor fyller år. Nummer 2, Mormor blir TVKÄNDIS och första avsnittet utav halv 8 hos mig som mormor nu ska delta i visas på tv idag (PREMIER FFS) så det får ni inte missa på 4an 19.30! :D Hur som helst, dessa 2 händelser gör att jag missar handbollsträningen igen:( så dagens motion fick bli när jag attakerade min stackars vän Fia och sprang rakt på`na och putta ner stackarn i en snöhög. sorry for that my friend! hahaha..

FÖRLÅT FÖR OTROLIGT RÖRIGT OCH FLUMMIGT INLÄGG!


Kommentarer
Postat av: stackarenfia

Hahaha döööör du är så jävla random och ful! Gjorde min dag guldvärd!

2012-02-20 @ 17:49:46
URL: http://femtonfoton.blogg.se/
Postat av: Klara

Heja go Ingrid!:) hon var klart bäst!!<3

2012-02-20 @ 21:02:08
URL: http://wewannarock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0