You act that you are real but i know that you are fake.

SVAR PÅ TAL.

Här är en kommentar jag fick under inlägget "swag so mean."

Svar:  Ja jag vet vad swag betyder och ja meningen låter väll kanske inte helt korrekt men sanningen är faktiskt att SWAG SO MEAN är en låt titel. så om du ska klaga på min engelska blev du just ägd. jag klagar på din musiksmak eftersom att du inte verkar ha någon koll alls på bra musik. Kommentera med hela ditt namn nästa gång så slippet jag söka rätt på det, vet vem det är men tar inte upp det på bloggen.. KRAAAM:))))

Blir iriterrad på folk som tror att dom vet allt..


Kommentarer
Postat av: amanda

vad betyder swag?:P

det va inte ja som komenterade innan

2012-02-18 @ 15:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0