2011 i bilder.

Minnesväda stunder under år 2011, månad för månad.
Börjar med de första 5 månaderna.


Januari:


 I januari 2011 firade jag nyår med mia klara victor och simon. Den första januari gick min älskade kamera sönder så fick nöja mej med en gamal och dålig.. Jag var en liten push-up fjortis med brunt tupperat hår och mycket mascara(dock hade jag låååångt hår). Jag var väldig close med ellen och vi gjorde allt tillsammans. Jag tränade även mycket handboll och om jag inte minns helt fel så var vi också i solefteå på cup. Jag gick på alla p12 discon och det skäms jag för nu, huvva! i slutet av månaden träffade jag alla tjejerna från min förra skola och fika och gick på stan.

Februari:


Februari 2011: tog nästan inga bilder alls. fick lite höjt självförtroende i samband med att jag tog hål i naveln, och jag färgade och klippte håret i ett försök om att få blondt hår igen men från en början var det mest gult..

Mars och April:


Mars: Jag dammade av keyboarden och började spela igen! umgicks väldigt mycket med Victor, mia klara och johanna. Började lära känna amanda bättre och var med henne även utanför skolan.

April: firade påsken i sillviken och fick fina saker, hade stilbytar dag i skolan och jag ines och jennie klädde ut oss till fjortisar. jag tog fula egopics och redigerade dom fult. gjorde klart min i love norskar tröja på slöjden och hade en lyckad grillkväll på böles med hanna och amanda, samt massa folk som kom lite senare.

Maj:


Maj: i maj så flög jag själv för första gången och var så jävla rädd på flyget när jag satt där på väg till norge för att praoa hos min faster carro, det blev mycket shopping,mat och roligheter, på hemvägen mötte jag upp min familj i stockholm där vi var över helgen och gick på grönalund,hälsade på elias och hans familj osv.  Jag blev jätte tight med klara, var med henne jämt.

Resten kmr sen!


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: tack snygging!:)

fast som du ser så är det skitsvullen och ser konstigt ut just nu ♥

2012-01-07 @ 19:19:50
URL: http://wwhitetrash.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0