Hon hade guld nog att bygga en värld.

Jag gör som många andra bloggare gör. jag gör en 2011 i bilder. tycker det är lite kul att se hur man har förändrats och hur saker har förändrats. jag tänker mycket, mycket om allt, speciellt om framtiden. så när jag ser bilder från förra året så kan jag tänka: - då för bara några månader sedan var framtiden för mig nuet som är just nu idag. rätt sjukt, och jävligt deep i know men min hjärna gillar att tänka.. haha:)

Datorn är en otroligt seg just nu så, they are coming tonight!
Nu blire bullbak med syster, trots att jag är halft sjuk.





Kommentarer
Postat av: Ulrika

På denna blogg sen Juni 2011 men sammanlagt med alla tiotals bloggar jag haft så kanske av och till i 4 år :)

2012-01-06 @ 15:51:27
URL: http://usandstrom.blogg.se/
Postat av: thea

Gott gott :)



Sv: Ja helt sjukt bra, blir nog aldrig less på den låten! Awesome :)

2012-01-06 @ 21:33:03
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0