Svar på tal, - Blir irriterad av sånnahär kommentarer.

Tänkte svara på den här kommentaren och förlåt om jag överreagerar men sådana här kommentarer gör mig verkligen grymt irriterad!



SVAR: Jasså det gör du? det vet då inte jag, liksom hallå får inte dom som vill göra planking inte göra det bara för att en viss person redan har gjort det med SINA vänner? hur tänkte du där får jag fråga? jag och nathalie hade tråkigt på en lång rast och ville hitta på något och vips blev det såhär så vi fick idèn om att vi skulle börja planka antagligen från våra huvuden och ingen annan stans. Dessutom är det ganska fult att du inte ens kan skriva ditt namn.

DU SOM SKREV KOMMENTAREN,du kan ju kommentera här för skulle gärna vilja veta hur du tänkte och berätta vems ide du tyckte vi snodde!:) TACK OCH HEJ

Kommentarer
Postat av: natte

Du som kommenterat för de första vem fan har inte gjort planking!? Och för de andra vi vet att du bor i röbäck nära riksvägen!

2012-01-10 @ 17:32:01
Postat av: matilda

har fått samma skitkommentarer från en annan anonym jävel, kollade upp ipnumret och den bodde också i röbäck vid riksvägen. Nära typ svidjevägen? Antar att det är ngn ful jävel utan liv som skriver skit till allt och alla anonymt för att försöka höja sig själv, bara omoget! :)

2012-01-10 @ 18:16:00
URL: http://wwhitetrash.devote.se
Postat av: johannaaa

fyfan vilken nolifer.. Natte å Emelie, go for it bruds! ;D

2012-01-10 @ 18:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0