gästbloggarnn

lovade att vara lite aktiv på bloggen medans Emelie är och blir brun och jag sitter här i 12345t minus grader och blir blekare för varje minut som går ,haha nämen hoppas du har det jätte bra bruden jag saknar dig redan!
Har egentligen ingenting att skriva precis den här sekunden utom att tjejen som äger den här bloggen är så ofattbart underbar, jag ahr tänkt på hur snäll du är mot alla så öppen och släpper in alla i ditt liv.
Du är så jävla vacker på både ut och insidan, jag älskar dig jätte mycket emelie! Ni som inte känner henne borde vara avensjuk på mig för ni missar verkligen någonting man kan aldrig ha tråkigt med den här tjejen,jag hör av mig nån dag tack och hej! /elin www.elinlarssonkalla.blogg.se
haha snygga brudar på handbollscup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0