I can see it in your eyes, that deepp inside you wanna cry.

Snowboar<3

4 bilder från hemavan med agnes år 2009! Helt sjukt hur fort tiden går!

Anledningen till att jag lägger upp dessa bilder är för att imorgon ska jag & Natte
dra till vännes för att åka lite. taggar nått så grymt! det är grymt dåligt att jag inte
har åkt nånting alls  i år, men men det ska jag ta igen nu och åka mycket oftare!
 Ska försöka hitta en ny bäda också eftersom att min gamla är på tok för liten,
så om ni har någon att sälja i närheten utav umeå så får ni gärna kommentera!:)


Kommentarer
Postat av: Hanna

svar: jag vet!!!



:D

2012-03-02 @ 22:46:55
URL: http://kanskehhanna.blogg.se/
Postat av: Agnes

Åh det var så otroligt roligt och mysigt att vara där med dig!!<3

2012-03-03 @ 08:35:59
Postat av: Hanna

Vet du hur kul vi kommer ha in frankrike!!!!!!

2012-03-03 @ 11:32:20
URL: http://kanskehhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0