My feelings for you have allways been real.

NU mina damer och herrar är jag hemma i lilla tråkiga ume igen!
Har haft en underbar resa och lärt känna några underbara människor, badat, solat, ätit gott och haft kul såklart!
Stället vi var på hade inte mycket shopping ställen så fick endast med mig en keps, ett feeett tuggummipaket och 2 mascaror hem. Men klaga ska jag inte göra eftersom att allt annat var toppen! Berättar mer sen när jag fått in de hundratals bilderna jag tagit på datorn och sedan vidare ut här på bloggen. Tack dessutom till elin som slängde in några blogginlägg medan jag var borta!


bjuder på en oredigerad jävel från förut pga. inga nya bilder uppladdade ännu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0