Let me know that you need me.


Sillviks-katten hektor får stå för dagens bild.

Gårdagen som jag trodde skulle bli en lugn kväll med en tråkig majbrasa i röbäck fick en vändpunkt och slutade med att vi drog till nydala för en grillkväll där fullt med trevligt folk, så ja man kan ju säga att kvällen blev helt lyckad trots allt! Idag blev jag dock väckt tidigt för att vi skulle fara till stugan (sillviken) och där är jag än och kommer äta här med så.. Kommer nog hem vid 7 tiden kan jag tänka mig och då väntar löpardojjorna så blir nog ingen mer bloggning för mig idag kan jag tänka mig.. SKA börja göra roliga inlkägg och bli flitigare på att ta bilder jag lovar! HA DET BÄST!


Kommentarer
Postat av: x

ful katt

2012-05-01 @ 18:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0