This girl she can draw she can paint, Likes to dance she can skate.


Pluggpluggplugg, så rolig har min helg varit, alltså inte så kul! nemen har varit mycket med familjen också! så nu är jag åtminstone utvilad inför de 2dagars skolvecka vi nu har eftersom att vi ska få arbeta och samla ihop pengar på onsdag (jag ska va hund/barnvakt) som vi sedan ska skicka till en by i indien så att barn får gå i skolan, skit bra tycker jag! förra året hade dom råd med en skolbuss som kom och skjutsade dom kunde ta sej till skolan, allt de pga de pengar som min lilla skola samlade in! så det fungerar ju verkligen!!
Sen är vi även ledig torsdag och fredag också! sjukt skönt iaf!
Ne nu ska jag sluta babbla så ni får se sneakpeaken på min skolavslutningsklänning.;);)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0