Din kropp den rubbar min balans.

OM MITT VAL NEDAN, BYTA ELLER INTE?
 
Var och testade på musik idag, såklart skämde jag ut mig själv pga min förjävliga förkylningsastma och hostade som ett as, Jag var tvungen att gå ut från lektionen hela tiden. Har inte haft problem med förkylningsastma på länge men just idag så skulle det såklart komma! var iaf tvungen att fara hem så hann bara vara med på 2 lektioner i princip. För övrigt verkade klassen go och musik verkar ju såklart kul (hann vara med på musiklektionen) men det som känns jobbigt är att byta klass, liksom få allt jag hunnit göra hitills bortkastat och börja om på nytt igen, då alla känner varandra förutom jag som inte känner någon. Alla var verkligen hur duktiga som helst så frågan är ju om jag överhuvudtaget platsar, haha.. Så just nu är jag osäker på vad jag väljer, har tills på fredag på mig att bestämma mig så får se hur det blir, just nu vill jag gå båda. haha
 

Kommentarer
Postat av: matilda

du är grym på musik emelie, så tveka inte över det!!

2012-11-07 @ 20:04:10
URL: http://nattstad.se/matildabergqvistt
Postat av: Anonym

musik, det är självklart! Tänk inte på att alla andra är duktiga, du är säkert jätteduktig du med bara att du inte kan se det själv! Och sen kommer du utvecklas jättemycket och man jämför inte heller riktigt. ALla är ju bra på olika saker :)

2012-11-07 @ 21:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0