Dont let me go.

Gick till stan  i regnet från skolan (med två blytunga väskor!!?!) när jag hade slutat idag. Gick till MVG och Köpte då en hårmunk och 2 äpplen. Sen när jag kom fram till gymmet och öppnade väskan för att byta om så insåg jag att jag hade tagit fel väska! I väskan låg det en tjocktröja och läderkeggins + mina löpskor. Vart skit sur för ville ju träna så fick störta ut i regnet igen för att köpa mig en tröja (påbilden) att träna i sedan vare bara att köra i ny tröjan och läder leggins Wheey du äger emelie. Och som grädde på moset så såg jag bussen jag skulle hem med passera mig när jag var ca 5 meter från hållplatsen och hade kubbat som en tok. WHOOPWHOOP life as emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0