Får får får?

svar: nej. får får lamm, hahah gud vad jag är rolig! nu fick ni se mitt humoristiska jag. Fast nej, inte riktigt.
 
Hade svårt att sova inatt, så prövade på den klassiska metoden att räkna får. 
Det var en besvikelse,kom inte ens till 20 får innan jag hittade något annat att tänka på.
Som tex. "vafan får kan väll inte hoppa" och så fick jag fram världens fulaste bild av ett hoppande får i huvudet, och då gick det ju inte precis bättre att sova. Så räkna hoppande får får 1 lyxpären av 5 lyxpären.

Kommentarer
Postat av: -

Oj, fan vad intressant!:)

Svar: jag vet!<33<3<3<33<3<3<3 om du misstycker så kan du ju testa att inte läsa mina inlägg, bara ett litet tips sådär:):):)
Emelie Öhgren

2012-11-14 @ 16:32:25
Postat av: jonkiponki

HAH åh haters gonna hate, potatoes gonna potate!

Svar: SANT!;)
Emelie Öhgren

2012-11-14 @ 22:19:46
URL: http://johannavik.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0