Jag vaknar upp imorn och ser att allting var en lögn.

1. Jag har sjuka fobier för att ta i sträva handukar, folk som biter på klädesplagg/handukar och doften av passionsfrukt.
 
2. jag har otroligt fula öron vilket gör att jag är fuktansvärt ful i uppsatt, ex stram hästsvans.
 
 
3. Jag tar 4 olika mediciner för min astma.
 
4. Jag faller för killar med bruna ögon, det är såå snyggt! tjejer med bruna ögon är jag alltid avundsjuk på för att jag själv vill ha det.
 
5. Jag är exakt 151,7cm lång.
 
6. Jag har haft 2 katter en kanin och en hund sammanlagt. 
 
7. Jag har ett födelsemärke mitt i min vänstra handflata.
 
8. Jag skriver som en groda. nejmen ärligt jag skrev fulare än alla killar i min förra klass vilket bevisar en hel del.. haha
 
9. Jag heter Öhgren i efternamn men i skolregistret och pass osv. står det alltid Ögren. vilket stör mig nått så jävulskt, vetinte varför men så äre.
 
10. Det skönaste sättet att sitta på är så här v. sitter alltid så.
(obs bild från 7an)

Kommentarer
Postat av: Fia

tyckte du var jätte fin i sån där strafhästsvans
wow-wo-oh-oh

Svar: fult att ljuga, även om det är med omtankte unga dam!!
Emelie Öhgren

2012-11-11 @ 21:19:15
URL: http://followrivers.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0