Ringing in my head, when you broke my chest.

Står inför ännu ett svårt val..
 wihoo! ska få testa musik imorgon fram tills fredag VILKET BETYDER ATT JAG FÅR BYTA OM JAG VILL! 
Vet dock inte hur jag ska göra, har faktiskt börjat gilla media och kommer sakna klassen framför allt Alva Hanna och Julia! Men samtidigt så vet jag att musik skulle vara så himla kul! Ursch jag hatar att välja, väljer alltid fel eller kan aldrig bestämma mig! Nån som har någon super idé om hur jag ska göra kan ju sända en liten kommentar! 
Blir iaf MU1A om jag väljer musik. 

Kommentarer
Postat av: Hanna Olofsson

Testa sen ser duuuuu!
Men skulle vara jättekul om du stannade!!

Svar: jaa, är helt schizo, först ba ne jag tar media sen ba ne tar musik, ändrar mig hela tiiin:]
Emelie Öhgren

2012-11-06 @ 16:36:47
URL: http://olofssonhanna.blogg.se/
Postat av: aaagnes

välj linjen du vill gå! kompisarna kan du vara med ändå även om ni inte går i samma klass, och du kommer självklart få fler kompisar i nya klassen också:)

2012-11-06 @ 22:09:52
Postat av: Anonym

musiik!

2012-11-07 @ 18:59:31
Postat av: Anonym

musik!!!

2012-11-07 @ 20:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0