From the windows to the walls, this club is jumping from them all.

Häjje!
Idag har jag tråkigt. inte gjort annat än duschat käkat städat rummet och spelat gitarr.
Juste har glömt säga det, har börjat försöka lära mig spela lite gitarr som lite omväxling
till keyboarden! Det går sådär, än så länge kan jag bara I G I D I EM I C I A I och växlandet
mellan varje ackord är inte den bästa men börjar sakta men säkert lära mig de absolut enklaste
versionerna av Halo, Someone like you och Free fallin (alla innehåller samma ackord så) och 
det är faktiskt sjukt kul med ett nytt instrument måste jag säga!! Nu spöregnar det som attan
just sayin. Ha det gött!
 
Slumpad bild på världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0