There was a time i used to look into my fathers eyes.

sorrysorry för helgens dåliga uppdatering men har haft fullt upp ska ni veta! I fredags fikade jag på Göteborg med Natte som var just hem kommen från turkiet och sen sov jag hos Wille. På kvällen var även Dennis och Vicky där. På morgonen när jag vaknade var det snabbaryck som gällde eftersom att jag skulle på träningsläger kl 11(?) på morgonen så for hem och hämta grejerna och drog. Sen efter det drog vi till carlshöjdskolan och lagade middag, körde lite tävlingslekar såg film och sov där. På morgonen var det lite gym och sedan fyspass. Nu är jag hemma och har pluggat enda sedan jag komva hem. Fast ett roligt plugg var det iallafall! Skulle göra värsta layouten till en "tidnings artikel" på 3 sidor med valfritt tema och en känsla. Skitkul faktiskt!:)
 

Puss i ljumsken på er som läste allt!
haha gif från i fredags då wille somnade och jag själv va pigg som en mört..:D

Kommentarer
Postat av: Willemanne1

Haha ofta du gjorde en gif ;D

Svar: hahahah ja:D sötduärnärusover<3
Emelie Öhgren

2012-09-23 @ 19:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0