keep bleeding.

 
blir så jävla förbannad då man ser alla meet&greet bilderna på han och såkallade "fans" från justinbiebers konserter, alla är endast "glada" och bryr sig egentligen inte. De har säkert bara köpt biljetterna för att de är "status" att träffa en kändis på så nära håll eller för att deras föräldrar är rika. ALLA bilder jag hr sett från meet&greet har det var människor som ler fakeade fotoposer för att se snygg ut brevid justin och ingen verkar riktigt glad innerstinne. De som förtjänar biljetten och de som verkligen avgudar honom borde få köpa dom. Vart därför så himla glad då jag hittade denna bild ovan då en tjej visar riktig glädje. Sådana fans som hon förtjänar att få träffa honom! Hata på mig om ni vill men så äre.

Kommentarer
Postat av: anonym

tycker faktiskt att det här var ganska onödigt, du har ingen aning om hur dom känner för justin eller huruvida deras föräldrar är rika eller inte eller varför dom köpte biljetten. jag tycker inte att man borde uttala sig om saker man inte vet, eller döma folk utan att känna dom.
och om det nu skulle vara så att någon inte är lika stort fan som du är, vad gör det då dig?
hatar inte, men ville bara uttrycka min åsikt! annars älskar jag din blogg!:)

Svar: Okej, jag dömer inte dom men seriöst man ser ju faktiskt om man jämför bilderna att dom inte alls är lika glad som tjejen nedan. Visst, kanske var aningen onödigt att säga att deras föräldrar är rika för det vet inte jag men tog det bara som exempel. Det jag ville få fram med inlägget är att jag tycker folk som verkligen verkligen tycker om honom borde få chansen, de som skulle offra höger handen för det. Det verkar inte enligt min åsikt som att de andra uppskattar det så mycket.. Kul att du kom med din åsikt, blir bara glad:)
Emelie Öhgren

2013-04-07 @ 10:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0